smaagesjo Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Hei! Jeg har nå holdt på å montere subb i e36n, dette er da ein 325 og de vill si at batterie er baki.. så jeg har bare skrudd + og - på batteriet, det som er mitt spørsmål er koffer slutter subben å spille når jeg skrur på høy lyd? denne subben og forsterkeren sto i ein e30 før og da kunne du spille mykje høyare! så jeg forstår ikkje problemet.. er det noen av derre som har svaret mitt på koffer den dett ut? når den dett ut så må du bare skru av og på cdspillern, men den dett ut igjen når jeg skrur opp voleumet på samme nivå igjen. Takk for svar! Mvh Kristian Smågesjø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks'n Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 dårlig jord kobling, dårlig batteri, løs/dårlig sikkring på forsterker.. er ikke veldig god med sånnt, men du kan jo sjekke disse tingene. har selv hadt dette problemet 2 ganger, da var det sikkring og dårlig jord kobling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helico Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Kan hende det blir for mye for forsterkeren og den kobler av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaagesjo Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 forstår ikkje koffer det skal være formykje, den spilte bra i både e39n og e30n så de er jo ikkje logisk at dette skal skje i e36n.. forstår ikkje problemet jeg, jevla iriterenes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks'n Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 jeg vet at forsterker slår seg av når den får for lite strøm.. du kan jo måle litt med et multimeter å se hvor mye strøm du har, for eksempel idet den slår seg av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Som aleks`n sier over her: dårlig jord kobling, dårlig batteri, løs/dårlig sikkring på forsterker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Vel, noe sier meg at han IKKE har sikring ved batteriet, så da kan vi utelukke det (og håpe bilen hans ikke tar fyr) Men hvis han gidder å opplyse om HVA det er han har av sub og forsterker, samt fortelle HVORDAN det er koblet sammen, så blir det mye letter å hjelpe han. Det aner meg at han laster forsterkeren litt lavt her, 2ohm på en brokoblet forsterker feks. Men som nevnt over her, MÅL spenningen inn på forsterkeren når du spiller høyt, og det kutter. Også håper jeg kablene dine er litt tykkere enn en sytråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Ja det er vel 2.5 mm vanlig ledning sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaagesjo Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Hei! var forsterkeren som var ødelagt her, nei har ikkje sikkring og det var 50kadrats kabler, var koblet rett fra polene og til forsterkern.. Men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå