e3978 Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Hei. Fikk opp feilmld. "Check Brake Linings" på computern i bilen idag. Var så og kjøpte nye klosser, skiftet de, men feilmld. forsvinner ikke... Må jeg koble til datan og slette mld. selv, eller hva skal man gjøre? Takker for svar Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og biltype
S.Hafsmo Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Du kan ha et ledningsbrudd/kortslutning på ledningen som går til sensoren i kaliper.
Mikael-B Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Dårlig kontakt/brudd i sliteføleren på bremseklossene. Kan kjøpe og bytte selv.
merlin Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Da jeg byttet skiver/klosser/slitasjeføler forran på min 97mod i høst, måtte den rett og slett tenke som om til over natten før advarselsmeldingen i displayet forsvant. Dersom du ikke byttet slitasjevarsleren, er nok dette årsaken til at meldingen din ikke forsvinner.
e3978 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Du kan ha et ledningsbrudd/kortslutning på ledningen som går til sensoren i kaliper. Jeg så at selve "svingen" på føleren var knekt... men jeg tenkte at ledningen inni var intakt for det... men ved nærmere ettersyn så ser det ut som om den er helstøpt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå