thomjak Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 BMW E36 Coupe 95mod Jeg har nå kronglet lenge med vindusheisen på førerdøren. Siden jeg hadde problemer med den gamle vindusheisen så kjøpt jeg en ny vindusheis og motor, denne har jeg da så montert og demontert flere ganger da vinduet kjører fint opp og ned men når det har kjørt seg helt opp så er det 1-2cm mellomrom helt bak på vinduet. Jeg kan fysisk ta tak i vinduet og dra det litt opp bak og foran. Har sammenlignet monteringen på førersiden og passasjer siden og jeg kan ikke forstå hva som er feil. Hva er det jeg evnt kan juster. Virker som det er litt slak.
kimf Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Det er et spor vinduet skal ligge i, i forkant av døren, så er det en slags sleide i bak-kant med bevegelige deler, jeg tror ikke du har fått vinduet ditt skikkelig i sporet i forkant før du har klipset på motoren. Eventuelt så har du justering på den lange sleiden du har skrudd på innsiden av døren, på alle bilene mine er denne montert på utsiden.
thomjak Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Tusen takk for svar, skal prøve dette i morgen tidlig.
kimf Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Ta av den lista som ligger på innsiden mot vinduet, dra vinduet helt opp mens du lyser ned for å se at vinduet går i det sporet i forkant, så presser du bare vinduet forsiktig ned til der du skal klipse på motoren, sjekk så at vinduet ligger i sporet igjen før du klipser på motoren. Ville dessuten brukt skiver på dem boltene du har brukt til å feste saksa med, ser også at du mangler en bolt, det er veldig viktig at du får låst av hele saksa så godt som mulig slik at du ungår bevegelse/slark i dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå