kimf Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Pga flytting og plassmangel vurderer jeg å selge en bmw 316 med en 318 motor, nye typen motor med register kjede (m43b18) , motor kommer fra 95 mod. Motor skal nå være gått ca 100k hvis info fra forrige eier stemmer. Motor ble da tatt fra en bil som ble bygd om til m3. Motor er helt strøken å går som ei klokke og bruker ikke en dråpe olje. kanalene hadde litt bungler som var forsøkt fikset av forrige eier,tonnevis med sparkel som sprakk så dette ble skjært ut og sveiset skikkelig i vinter og det ble tektylert etterpå. (har bilder av det som ble gjort og hvordan det så ut inni kanal) bilen har diverse små skavanker og litt overflate rust neders på dørene, Alle vinduer og dører fungerer fint, bilen har defa alarm,hengerfeste og takluke Travers og kardang byttet pga litt slark, tatt fra en 318cab 96mod som var gått rett under 150k Nylig tatt 4 hjuls kontroll frist for Neste EU 30.11.2011 skilter står på men års avgift ikke betalt. har tenkt meg noe rundt 10 tusen for bilen eller kan byttes i noe. Nytt speedometer fra 98 modell EDIT: kan eventuelt selge denne i deler, men jeg mener det er en alt for god bil for dette, skal garantert ikke my til for å få å få denne eu-godkjent 2 år til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå