nOcK Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 **SOLGT** Hei, jeg er interessert i å selge mitt BMW Carsoft 6.5 Kabelsett. Jeg kjøpte dette nytt fra utlandet. Jeg har aldri brukte det, etter som jeg solgte bilen min like etter at jeg kjøpte dette. BMW Carsoft 6.5 Kabelsett har blitt pakket ut og lagt i en skuff, hvor det har ligget siden urørt. Ser det samme kabel settet ligger på finn til ca 1100kr jeg regner med å selge mitt sett for rundt 700-800kr pluss frakt. Diagnoserer alle BMWèr fra 1988 til 1 10/2004 (3/X3/Z4/5/6/7) BC / MID : BOARD COMPUTER DWA : ALARM IC : INSTRUMENT LCM / CCM : LIGHT & CHECK CONTROL MODULES ZKE / ZVM : BODY EGS : GEARBOX EWS : IMMOBILIZE CVM : SOFT TOP SIM - CGM : SAFETY GATEWAY CAS : CAR ACCESS CGM : CENTRAL GATEWAY SIM : SAFETY & INFORMATION SBSL : LEFT SATELLITE SBSR : RIGHT SATELLITE SFZ : VEHICLE CENTER SATELLITE RLS : RAIN & LIGHT SENSOR PDC : PARK DISTANCE Settet inneholder: - BMW Carsoft 6.1/6.5 kompatibel interface boks. - Seriel kabel RS232 - OBD2 Diagnose kabel - BMW 20pin Diagnosekabel kommer til å legge dette ut på finn etter vært. Kommenter gjerne eller send en PM
nOcK Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 la meg komme tilbake skal finne dette fram i helga:) når jeg kommer meg hjem.
baremats91 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 bilder? brukes dette via en pc eller egen boks?
nOcK Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 er fortiden i militære, kommer hjem i påskeferien:) den ser slik ut http://www.openrussia.ru/imgs/products/logos/20241.jpg og ja det går via pc:)
nOcK Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Det vet jeg ikke, har som sagt ikke fått brukt dette.
baremats91 Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 det følger med programvare også eller? eller er det inni den boksen og installeres automatisk når man kobler det til pc?
nOcK Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Det følger ikke med programvare. det må du kjøpe eller laste ned fra thex;) Den boksen er vel en formfor konvertere /koblingsboks som gjør at du kan koble til pc... Det jeg har liggenes er det samme som dette: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=13489116 dette er ikke min finn link etter som jeg ikke har lagt det ut på finn enda. Som sakt det er et kabelsett. Settet inneholder: - BMW Carsoft 6.1/6.5 kompatibel interface boks. - Seriel kabel RS232 - OBD2 Diagnose kabel - BMW 20pin Diagnosekabel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå