beemerfanatic Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Har nylig kjøpt meg en e39 med 2l motor. Når jeg skal akselrere så syns jeg ikke den gir noe gjevnt drag,mere som trappekurve hvis noen skjønner hva jeg mener. Er dette normalt? eller hva kan være galt? Syns også bilen er veldig lat da..
E-39 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 En 520i er ikke noe krutt tønne,men en cruiser. M52 motoren skal vel akselerere ok opp til ca 6000 rpm. Du får bytte plugger,luftfilter og sjekke om Lmm er i orden. Kan jo være kamsensor som er dårlig eller Vanos. Ta en diagnose og finn det ut
beemerfanatic Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 at det er en lat faen vet jeg men er bare underne til draget,da den liksom ikke er så jevn,som det har vært på alle e34'ene jeg har hatt(og har).. Hvordan diagnose system er å annbefale å kjøpe da?
E-39 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Jeg tok diagnose hos Bmw. Mener å ha sett noe som heter carsoft som leverer diagnose utstyr. Hvis du lager en ny tråd om diagnose utstyr får du nok bedre svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå