magne_ Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Jeg ønsker å kjøpe/bytte en 210 diff med brems.. Har en 210 diff fra e28 på bilen pr idag, men ønsker en med høyere utveksling. Jeg ønsker en diff med rundt 3.73 utveksling. Kan også kjøpe en uten brems, så kan jeg bare bygge om den diffen jeg har i dag.. Den jeg har nå, har en utveksling på 2.93. Den har også brems. Ta gjerne kontakt på PM, tlf 91729821 eller her i tråden om du har noe som kan være av interesse!
magne_ Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 Var kansje litt utydlig, men er selvfølgelig også intr i å kjøpe en diff, ikke bare bytte!
Morty999 Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 jeg har en 3.64 utv med meget bra sperre.. nylig shimset, og nye simringer.. har du en 3.07s diff med sperre så er jeg intr i å bytte...
magne_ Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 jeg har en 3.64 utv med meget bra sperre.. nylig shimset, og nye simringer..har du en 3.07s diff med sperre så er jeg intr i å bytte... Det kunne absolutt vert aktuelt for min del! Jeg skal få telt hvor mangen omdreininger den snurrer i morgen kveld! Da får jeg eksakt svar på hva utvekslingen er, men er ganske sikker på at den er 3.07. Bremsen fungerer som den skal, men har ikke åpnet diffen.. Er heller ingen ulyder i den Hvor i landet bor du?
Morty999 Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 jeg har en 3.64 utv med meget bra sperre.. nylig shimset, og nye simringer..har du en 3.07s diff med sperre så er jeg intr i å bytte... Det kunne absolutt vert aktuelt for min del! Jeg skal få telt hvor mangen omdreininger den snurrer i morgen kveld! Da får jeg eksakt svar på hva utvekslingen er, men er ganske sikker på at den er 3.07. Bremsen fungerer som den skal, men har ikke åpnet diffen.. Er heller ingen ulyder i den Hvor i landet bor du? høres bra ut.. jeg bor jo såklart i oslo, som tydelig er ett stykke unna deg ser det ut som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå