MrTurkish Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Hei folkens! Jeg har kommet fram til at jeg har lyst på NY motor da jeg allerede har byttet ut alt som er på min, og den går nå på kun 2 sylindere! 316i (M40 motor) Jeg er veldig interresert i å kjøpe en motor som ikke har gått så langt, alt i fra en 316-320 motor. I tilegg er jeg ute etter en som kan montere motoren i for meg/med meg, da jeg ikke er noen mekaniker selv. Personen får selvfølgelig betalt for det. Bilen befinner seg i Akershus - Strømmen, og står i garasje. Ring meg eller gjerne send melding på 46 92 93 94. Er takknemmelig for all hjelp! Mvh Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic til en som beskriver spørsmålet ditt. "Motorkatastrofe!!!!!" forklarer veldig lite. tilføy gjerne hva slags karrosseri du har.
Gjest Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Det beste for deg er å kjøpe en M42(318is) motor, da trenger du bare komplett motor med alt som hører til + eksos, radiator og girkasse passer fra det du har. Mener du må ha gasswire også.
MrTurkish Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Det beste for deg er å kjøpe en M42(318is) motor, da trenger du bare komplett motor med alt som hører til + eksos, radiator og girkasse passer fra det du har. Mener du må ha gasswire også. Det beste for deg er å kjøpe en M42(318is) motor, da trenger du bare komplett motor med alt som hører til + eksos, radiator og girkasse passer fra det du har. Mener du må ha gasswire også. Ok, men det er det samma om det er en 318is motor fra coupe/ cab og da skal motoren passe en sedan??
MrTurkish Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 ja det spiller ingen rolle Oki så bra har du en 318is motor liggende ? eller noe mening om hvor mye en sånn type motor er verdt og ikke minst hele oppdraget?
Gjest Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 Komplett motor i bra stand, Max 6. Uten kasse og noen små deler du har fra før 5.. husk å få med eksos
-Erik- Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 Jeg har solgt, men send pm til atlis, tror han har motoren sin enda
SvadZ Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 Jeg har solgt, men send pm til atlis, tror han har motoren sin enda desverre den har jeg ^^
MrTurkish Skrevet April 8, 2011 Forfatter Skrevet April 8, 2011 Jeg har solgt, men send pm til atlis, tror han har motoren sin enda desverre den har jeg ^^ Herlig hehe
Don Nilsen Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 hei sann.. jeg har en komplett 318 is motor hvis du trenger med alt annet
MrTurkish Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 hei sann.. jeg har en komplett 318 is motor hvis du trenger med alt annet sender deg meld deg
webba1980 Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Kjøp min bil, svert god motor 320i 24 ventiler, effekt anleg komplett, og alt
Uvdøling Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 har en 318 is motor som står i bil og kan prøves. kun gått 70000 etter motorhavari.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå