Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vår opprydning i delene mine, og grunnet manglende plass til alt sammen så vurderer jeg å kvitte meg med litt ymse.

Har ikke bilder pr. akkurat nå da jeg er sykemeldt og delene ligger på lageret på jobben.

Brorparten av delene er hentet fra en '93modell E34 525ia Sedan

- Diamant swartz bakdører i meget god stand helt frie for rust.

- ABS Sentral

- Diverse brytere

- Instrumentpanel med CC og kjørecomputer

- Bliklysspak med BC knapp

- Komplett for og bakstilling E34 525ia bakstillingen mangler bremser da disse er tatt av, sandblåst og skiftet pakninger på samt lakkert i høytemp lakk, disse kan også vurderes solgt.

- 4stk 8x17" BBS RX med 225/50-17" Michelin vinterdekk med godt med mønster igjen på.

- Har også komplett ledningsnett m/sikringsboks for E34 med automat og BC + CC samt computere for dette.

- 5hp18 automatkasse m/ computer. Kassa manglet litt oljetrykk siste tiden så den hakket litt på giringa så uviss tilstand på denne.

- Radiator fra e34 520i med aircondition.

- Bryter panel til vifte fra e34 uten aircondition.

- Stoff baksete E34 touring grått stoff.

- Komplett eksos til e34 520i (m50b20) i god stand. Tilnærmet rustfritt og store deler av anlegget er i rustfritt. bla. bakpotta om jeg husker rett. Har vært skjøtet av en eller annen som har gjort en dårlig jobb dette kan jeg evt. tigsveise før salg.

+ ymse annet så bare å spørre. Har ikke annet karroseri deler enn bakdørene. Bakdørene kan evt. byttes i touring bakdører i god stand.

Kan være intressert i bytter i Forskjermer E34 i god stand frie for rust og bulker, eller E34 touring bakdører.

Delene befinner seg i Østfold og jeg kan treffes på telefon 971 18 918

Skrevet

Pris på bakdørene?? Jeg trenger rustfrie bakdører i diamantsvart til sedan!!

Skrevet

Hei, jeg skulle gjerne hatt tak i kjørelysa (de nederste) og evt disse plastik "kokkene" som er forran tauekroken.

Har du fortsatt den "leppa" somme sitter under kjørelysa igjen?

Skrevet
Hei, jeg skulle gjerne hatt tak i kjørelysa (de nederste) og evt disse plastik "kokkene" som er forran tauekroken.

Har du fortsatt den "leppa" somme sitter under kjørelysa igjen?

Kjørelysa har jeg desverre ikke da det røk et par på bilen min i vinter så de er brukt på den. Hva tenker du på når du sier leppa. Grill ramma?

Mvh. Niels

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...