steffen90 Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 noen som vet hva som kan være gale, bilen er treig ned på tomgang når jeg ruser den. bmw e30 316 med 325 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen90 Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 ingen som har forslag? Har sjekka litt med vakum slanger, og har byttet luftmengdemåleren uten at det ble noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 ha i en halv liter totaktsolje på tanken med 50 liter bensin pleier å fikse det,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 ha i en halv liter totaktsolje på tanken med 50 liter bensin pleier å fikse det,,, Tipper dyser, tomgangsregulator og filteret har veldig godt av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen90 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 ha i en halv liter totaktsolje på tanken med 50 liter bensin pleier å fikse det,,, er det seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Ja det er seriøst, bensinen som er i dag er alt for tørr, og totakstolje smører deler som kan henge seg, Azeton bør vel skaffe seg litt kunnskaper før han slenger ut kommentarer Har gjort dette på mange biler som har ugjevn gange og div feil som kommer av dette, med veldig bra resultat .. Kan garantere at det ikke er noe annet enn positive ting som følger av dette, Kan levere deg ny motor og bytte den for deg hvis det skulle skje noe som følger av dette rådet jeg gir deg En halv liter på 50 liter bensin er et veldig lavt forhold 0,01% olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 ha i en halv liter totaktsolje på tanken med 50 liter bensin pleier å fikse det,,, Tipper dyser, tomgangsregulator og filteret har veldig godt av det Siden du har så god greie på dette, da kan jo du forklare hva som skjer med dyser, regulator og filter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Dette vil hjelpe så lenge du er sikker på at det ikke er noen vakumlekasje noen steder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 En halv liter på 50 liter bensin er et veldig lavt forhold 0,01% olje Nå vet ikke jeg hvor du har lært deg matematikk, men det blir vel strengt tatt 1% olje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Hva får du hvis du deler 0,5 på 50?? Jeg får 0,01? Skal ikke skryte på meg gode mattek,,, men bil, det kan jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 0.5x100/50=1% Har hørt om dette med 2 taktsolje angående diesel, men blei da anbefalt rundt 0,2% totaktsolje. Dette fordi 2 taktsolje virker rensende mot sot og brenner ganske lett. Ville ikke prøvd dette om du har katalysator på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen90 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 problemet er løst takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Flott det men kan du ikke dele hva som var feil så blir vi andre en erfaring rikere også? Greit om folk har lignende feil og søker også f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå