Adyb Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Har ettermontert grøftelys og så sjer dette ( bilder ) når jeg kakker på den svarte boksen ( den som er av ) da virker grøftelysene. men den svarte boksen blir veeldig varm.. takk til den som kan hjelpe meg med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adyb Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 buump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
treige Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Høres jo ut som om relée ikke er i orden da. Hvorfor det er varmt og smelta vet jeg ikke. (anbefaler å kjøpe med diode hvis du ska ha nytt relé) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Først å fremst, hvordan har du koblet lysene? Hvor har du koblet strøm, styring, jord osv. Egen bryter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adyb Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 på bilen var der lakt opp grøftelys ledninger. eneste jeg manglet var bryteren inne i bilen. og den skaffet jeg og plugget den inn. så fungerer ikkje grøftelysene.. men når jeg kakker på releet då kommer grøftelysene på. jeg forstår ingen ting.. kan de vere at releet er forsvakt ? ps : inne i bilen var der ei gul leding som hong og slang, og den var til strømmen til grøftelysene. så jeg klipte av ei grøn leding som var strøm på og koblet den til der. kansje det også kan vere feilen ? tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adyb Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 noen som har peiling på dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adyb Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå