Michaelw Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 HeiHei, har gått til innkjøp av en 1991 Modell 525i delebil. Har de delene jeg trenger nå, så enten selges bilen i deler eller som den står. Bilen mangler: - Motor - Girkasse - Ledningsnett - A/C radiator + rør - Varmeapparat register + brytere til varmeapparatet. - Høyre bakskjerm - Venstre forskjerm - Gir Overføringer og pedaler Deler som kanskje er solgt: - Bakfanger - Blinklys forran Deler som ikke er brukanes - Høyre bakdør (har en liten bulk) - Sjafør setet er fillete Dette er bildene jeg har til nå, skal ta fler Før demontering: Bilen selges med hvitt panser, og sølv metallic dør som er bulka. Bilen har varmeseter, el takluke, el vinduer forran. spør om du lurer på noe Intreøret er berst og i stoff. Alt ser strøkent ut, med unntak av sjafør stolen. Litt bilder slik som den står nå: Telefon: 97624880 Bor i Oslo/Asker ommerådet.
Michaelw Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 Bump.. Fint chassi hvis du skal bygge driftebil? Lite rust
Michaelw Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Har du demperene bak enda ??Evnt send en PM PM Sendt
Michaelw Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 ka du ska ha før motor å ledningsnett? Står at bilen mangler motor, gir og ledningsnett..
KKise Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Hvordan er panseret og koffertlokket for rust og bulker ?
Michaelw Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Hvordan er panseret og koffertlokket for rust og bulker ? Har et hvitt panser, det har en bulk (som kanskje bare er og presse ut) og bittelitt rust. Koffertlokket er jeg kanske sikker på at ikke har noe rust, og det har ikke noen bulker Kan legge ut bilder!
pinadud Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Har du sigarett-tenneren med kontakt, og ledning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå