Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Ein kompis har fått problem med ein e34 me 4l v8'ar

symptoma e ujevn gange på spesielt lave turtal

da tenker eg på tomgang opp til 2500rmp og under kjøring spesielt på 3,4,5 og 6 gir fra laveturtal og da opp til både 5 og 6000 rmp

har skjekka avgassane og hc en er 90 heilt grei

lambdaen er manger 1,2

motorfesta er nye -

har testa kvar individuel coil med å kople fra ein å ein mens motoren går å høyre etter forkjel på gange. og de er de.

er også forkjellig gange når ein kopler fra lmm men har da ikke målt den ut...

nåkken som har tips til kva som er gale ?

svar motas me takk :)

Skrevet
hei

Ein kompis har fått problem med ein e34 me 4l v8'ar

symptoma e ujevn gange på spesielt lave turtal

da tenker eg på tomgang opp til 2500rmp og under kjøring spesielt på 3,4,5 og 6 gir fra laveturtal og da opp til både 5 og 6000 rmp

har skjekka avgassane og hc en er 90 heilt grei

lambdaen er manger 1,2

motorfesta er nye -

har testa kvar individuel coil med å kople fra ein å ein mens motoren går å høyre etter forkjel på gange. og de er de.

er også forkjellig gange når ein kopler fra lmm men har da ikke målt den ut...

nåkken som har tips til kva som er gale ?

svar motas me takk :)

kan legge til att den går som eit skudd på alle gir om ein begynner i 1 eller 2 å drar ut alle gira !!!

Skrevet
Så den går ujevnt så lenge du ikke har fullt gasspådrag? høres ut som o2 føler eller lmm.

den går ujevnt fra lave turtal når den får mykje belastning å trenger momentet - om ein begynner i 1 gir nykker de litt til å begynne med å så kjem den slik den skal ikke problem på resten av gira vist ein girer på over 5000 rmp

Skrevet

Om membranen i bakkant av innsuget er kaputt vil du og få noe ujevn gange, men om det merkes i den grad du beskriver skal jeg ikke si noe på. Har du forsikret deg om at det ikke ligger noe olje/vann helt nede rundt pluggene?

Skrevet
Om membranen i bakkant av innsuget er kaputt vil du og få noe ujevn gange, men om det merkes i den grad du beskriver skal jeg ikke si noe på. Har du forsikret deg om at det ikke ligger noe olje/vann helt nede rundt pluggene?

alt er reint å fint rund coilane!! nylig skifta tenplygger også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...