kaikken Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Vurderer å selge min Bmw 520i til rett pris. Bilen har gått 117 000 km, garantert km stand, med fullt service hefte. Er strøken innvednig og stort sett strøken i lakk, kun noen få riper som ikke er til å unngå på en så gammel bil. Bra vinterdekk på alufelg(hakka dekk). Sommerdekk 18" 235/40 og bak 245/40.. Bilen er god å kjøre, ingen ulyder eller problem. Eneste mangel som er på bilen er at fjernlåsen ikke fungerer, har ikke gjort det siden jeg kjøpte bilen. Kan vere grunnmodul eller antenneforsterker som må byttes. Bilen er eu-godkjennt. Bilen har en liten bulk i front, men ikke spesielt synlig, kan fikses før salg... Ellers Strøken bil med særdels lav km.stand. selges 92 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Ingen interesserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzap Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Er dette 150 hk'eren eller 170 ? muligheter legge ut noen bilder av interiøret ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Er dette 150 hk'eren eller 170 ? muligheter legge ut noen bilder av interiøret ? Dette er 150hk. Skal legge ut bilder av interiøret så fort jeg har fått tatt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 interiørbilder. Beklager dårlige mobil bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Selges 92 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriner29 Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Er denne solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå