Gå til innhold

85 520


///ben
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer litt og selge min e28, bilen er god som gull og slår ikke et feilslag. Bilen er veldig bra for rust. Mye nytt på bilen, blant annet ny dynamo, nye dempere, og ny eksos. Følger også med splitter nye senke fjører som ikke er montert enda.

Kom med bud! Jeg må på ingen måte selge bilen, så skambud kan dere spare dere!

9g36ud9awjwl1ppeu55m.jpg

ebqn2mwxdzjj8jwij157.jpg

nj9xlqq8vn1gnln6o69j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Maskina maler som en katte bortsett fra en raslelyd. Kommer mulig fra vannpumpa/viskosa, men skjekker jevnlig og den koker ikke, og merker heller ikke noe på motoren, så tviler på at det er noe drastisk. Har planer om å fikse dette før jeg selger. Det er ny dynamo på den :) Kan også legge til at den ikke har slått et feilslag så lenge jeg har hatt den, og den starter komisk fort.. Mange som har bemerket dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jeg var og så på denne bilen,og ble mildt sagt skuffa..

Bilen er IKKE veldig bra for rust..

Er ikke meningen å ødelegge salgstråden din Benjamin,men jeg vil ikke at noen skal føle seg lurt hvis dem tror at dem får en bil som er lite rust på for 15000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke ute etter og lure folk heller:) Har sakt at jeg ikke har gått bilen i sømmene, og den rusta du fant, var jeg ikke klar over :) Men samma, den er ikke til salgs lenger, herjebil nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...