Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ser jo at det vil koste mye tid, resurser og ikke minst penger å få denne på skilter med grom motor, så det jeg har kommet frem til at et slikt bygg vil bli brukt for lite til at jeg orker å legge så mye i den, derfor skal jeg heller bygge den opp som banebil, og heller bare kose meg litt etter veiene med prøveskilt om jeg skulle finne på det.

Det første jeg tenker å starte med da er bur bygging, skal prøve å tilpasse det fint etter interiøret i bilen da jeg skal beholde gulvteppe, taktrekk, dashbord osv. blir litt triveligere atmosfære inni bilen da.

blir da 2 bøttestoler i den og hullet ette baksetet klees igjen slik at det blir fint.

Det er da første plan med bilen så får vi se hva det blir etterhvert:)

Hvaaa??

Skal du bygge banebil av denne?

Er du gal? Husker jeg så feil, siden jeg tenker på bilen din som en perle?

Du må jo ikke ødelegge den, selg den heller.

Så få tak i en annen E34er og bygg banebil...

Har sett rundt etter litt forskjellig, men det meste er i alt for dårlig forfatning..

Har prøvd å selge denne som den står, men folk vil ikke betale 5000,- for den en gang så da bestemte jeg meg for å beholde den.

Sant nok at det er kjedelig å bruke en så flott bil til sånt, men nå er ikke jeg sånn at jeg raver av bilene mine når jeg kjører på bane.

Jeg vil ha en bil som går grusomt, men alikevell ser flott ut.

Jeg skal beholde bilens utseende, og den skal være slik at jeg kan kjøre etter veien med prøveskilter.

Var kanskje feil å kalle det "Banebil" Rett navn blir vel "Søndagsbil med futt"

Så slapp av Ivar, jeg skal ikke ødelegge den:)

Vil ha den slik når den er ferdig:)

189708_10152262675865313_392302800_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo perfekt utgangspung til banebil da den er rustfri og ikke regga i norge. 535 er jo ikke akurat klenodier enda..

Hvor mange har tenkt nettopp slik en tanke opp igjennom årene - jeg inkludert...??

Klenodie-potensiale er undervurdert.

Djiiizez, jeg er blitt så gammel nå at jeg har sett for mange bra biler bli skrotet, ødelagt eller lignende - bare for at vi ikke ser fremover lenger enn nesa.

Tenk å hatt en strøken bil som en bare kunne vintrerlagret i mange år... Tatt den ut og moet den innimellom.... Sweet...

Hva modell var denne 535en? 1989?

Tenk å satt denne til sides i 6 år, og hentet den ut i 2019/2020? Tror nok ikke det er så mange fine 535er lengre da... Og da hadde noen gjerne bitt i seg tanken om at E34 ikke var klenodie i 2013....

Just my .02 cent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo perfekt utgangspung til banebil da den er rustfri og ikke regga i norge. 535 er jo ikke akurat klenodier enda..

Hvor mange har tenkt nettopp slik en tanke opp igjennom årene - jeg inkludert...??

Klenodie-potensiale er undervurdert.

Djiiizez, jeg er blitt så gammel nå at jeg har sett for mange bra biler bli skrotet, ødelagt eller lignende - bare for at vi ikke ser fremover lenger enn nesa.

Tenk å hatt en strøken bil som en bare kunne vintrerlagret i mange år... Tatt den ut og moet den innimellom.... Sweet...

Hva modell var denne 535en? 1989?

Tenk å satt denne til sides i 6 år, og hentet den ut i 2019/2020? Tror nok ikke det er så mange fine 535er lengre da... Og da hadde noen gjerne bitt i seg tanken om at E34 ikke var klenodie i 2013....

Just my .02 cent

Den som har plass og tålmodighet til det:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forskjelige meninger vettu..

Ingen tvil om det, og jeg har full respekt for det.

Men jeg gikk med samme tankene for 15 år siden, og dæven døtte meg det er diverse biler jeg ikke skulle latt gå fra meg - ser jeg nå... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forskjelige meninger vettu..

Ingen tvil om det, og jeg har full respekt for det.

Men jeg gikk med samme tankene for 15 år siden, og dæven døtte meg det er diverse biler jeg ikke skulle latt gå fra meg - ser jeg nå... ;)

Hjelper lite å være etterpåklok;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygg banebil av den og drit en lang en i hva andre sier.

Denne gange skal jeg faktisk høre på hva Pedi sier. Det blir litt dumt å rave med denne når den er så pen og rustfri. Derfor skal jeg få den på hjul og sette den vekk i noen år. Er ikke mye jobb å få den opp å gå heller:)

MEN! Nåe det er satt så har jeg fått en "Ny" Bil i parken.

Kan røpe at den er kosmetisk ferdig, men mangler motor og understell..

Dette er en ren banebil som ser utrolig flott ut.

Jeg fikk et tilbud der jeg bare måtte slå til på så derfor blir det slik:)

Bilder og info kommer:) GROM BIL:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...