Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

Da var motor og understell demontert og gjort klar for sending til ny eier.

Fremme blir det e36 m3 3,2 bærebruer, spindler og bremser.

Bak blir det komplett e34 m5 bakstilling med bremser.

Coiloverkit fra e36 compact. må ha et kit som har fjæra rundt demperen bak.. K-Sport kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle du ikke beholde motor da? :P

Nope.. Vil ikke ha m10. selv om den sikkert hadde funka bra, så blir den litt mager;)

Var foresten veldig lave dørstrebere på dette buret og det går fint å bruke det som halvbur om du var interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor selger du alt egentlig?:) var ikke plana å 'bare' bygge motor i denne da? Skal jo sikkert ha bur du og så hvorfor ikke ha det som allerede står i??:)

Fikk greit betalt for motoren og understellet komplett derfor ble det solgt..

e30 bakstilling er søppel derfor vil jeg bygge e34 bakstilling, Forstillinga var egentlig grei, men hadde for små bremser og 4bolt..

Jeg vil ha 5bolt og større bremser..

Buret er egentlig greit, men vil prøve å bygge selv:), vil også støtte fjærtårnene i buret og ha en del mere stivere i buret og jeg orker ikke å begynne å sveise i dette..

Syne også det ser litt "JALLA" ut med skrudd bur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 bakstilling er best på e30. Monterer jo bare 535 medbringere og akslinger fra ppf. Og e28 210 diff. E34 bakstillinga blir enormt brei.. Får ikke mye plass til hjul. Må isåfall breddes mye mere da:)

Den blir nok litt bred ja, men må bare se hvordan det blir når det er montert ang bredden..

e30 bakstillinga er veeeldig spinkel.

Er jo heller ikke noe utvalg på bremser eller felger til e30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 bakstilling er best på e30. Monterer jo bare 535 medbringere og akslinger fra ppf. Og e28 210 diff. E34 bakstillinga blir enormt brei.. Får ikke mye plass til hjul. Må isåfall breddes mye mere da:)

Den blir nok litt bred ja, men må bare se hvordan det blir når det er montert ang bredden..

e30 bakstillinga er veeeldig spinkel.

Er jo heller ikke noe utvalg på bremser eller felger til e30.

Montere m535 etc nav bak så får en jo på alskensk felger :) Får jo K-sport foreks til e30n bak, trenger vell mer eller mindre ikke noe mer enn org 325i bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 bakstilling er best på e30. Monterer jo bare 535 medbringere og akslinger fra ppf. Og e28 210 diff. E34 bakstillinga blir enormt brei.. Får ikke mye plass til hjul. Må isåfall breddes mye mere da:)

Den blir nok litt bred ja, men må bare se hvordan det blir når det er montert ang bredden..

e30 bakstillinga er veeeldig spinkel.

Er jo heller ikke noe utvalg på bremser eller felger til e30.

Montere m535 etc nav bak så får en jo på alskensk felger :) Får jo K-sport foreks til e30n bak, trenger vell mer eller mindre ikke noe mer enn org 325i bak?

hmm.. Hva med diff da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan og lett sveise på fester på e30 bakstillinga slik att du kan kjøre e34 diff. E28 210 diff er michael bolton.

Ok.. e28 210mm?

Hjelper du meg med modding av bærebruer da? slik at jeg får på ppf aksler og 5bolt?

Hvilke bremser har jeg som alternativ da? e30 m3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...