Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrudd buret som står i denne blir ikke solgt da det ikke går å få det ut uten å kappe i stykker, så jeg er begynt å bygge om dette. Skal få det Fia godkjent så det blir en del ombygging da man ikke får godkjent skrudde dørstrebere osv.

Skal legge utt litt bilder når det begynner å komme på plass:)

Montert bærebruer fra e30 m30 med eksentriske foringer.

Har et sett spindler fra e36 320 for prøvemontering da jeg ikke har fått tak i spindler og bremser fra e36 3,2 enda.

Synes det ser t som at hjulet kommer litt langt bak nå.. Noen som vet om de vil komme lengre frem med 3,2 spindlene?

921372_10152771946875313_1719499758_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrudd buret som står i denne blir ikke solgt da det ikke går å få det ut uten å kappe i stykker, så jeg er begynt å bygge om dette. Skal få det Fia godkjent så det blir en del ombygging da man ikke får godkjent skrudde dørstrebere osv.

Skal legge utt litt bilder når det begynner å komme på plass:)

Montert bærebruer fra e30 m30 med eksentriske foringer.

Har et sett spindler fra e36 320 for prøvemontering da jeg ikke har fått tak i spindler og bremser fra e36 3,2 enda.

Synes det ser t som at hjulet kommer litt langt bak nå.. Noen som vet om de vil komme lengre frem med 3,2 spindlene?

[ Bilde ]

Det vil ikke komme lengre frem om du bruker spindler fra 3.2, hadde samme problemet selv, og ble ikke bedre av å bytte til 3.2 spindlene, brukte samme delene som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner.. Jeg testet jo med dekkdim til 5serie så de ble litt trangt i bakkant, men det blir vel ok med normale e30 dekk.

Er jo flere som kjører med dette oppsettet så det funker vel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig i at e36 ikke er veien å gå, om du har annen mulighet.

Helico, hadde du eksentriske foringer ? og det er spesifikk model du trenger fra, husker ikke om det var 3.0 eller 3,2 -men bare en av de som er "rett"

Hadde eksentriske foringer ja, da er det 3.0 iallefall, for kom ganske langt bak med 3.2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man fia godkjent buret om man bolter det fast i karosseriet?

Tenker da med plate på både inn og utsiden som er større en 120cm3?

Tolket det slil i bilsport boka, men må bare spørre.

Må ha lisens på den slik at jeg kan delta på kjøretrening i drifting på ACR:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forskjell på vanlig E36 spinndel og M3 3.2. Og feste til bærearmen er mindre ut av senter og mest lik org M3 E30.

Så det å si at hjulet ikke kommer lengre frem er løgn :shock:

Ved å bruke 3.2 spindelene, bærearemer og ex foring, blir det så likt som org E30 M3 man kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...