Lamek Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 kan godt hende m88en havner i m535en til slutt.. man vet aldri:) m535en skal ikke på veien før neste år tidligst heller og jeg må jo ha skikkelig bruksbil:)
dunderdo Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 nei og nei Knepp munnen din Morty, det er ikke lenge siden du var helt "turbo" selv
Morty999 Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 nei og nei Knepp munnen din Morty, det er ikke lenge siden du var helt "turbo" selv hva har dette med turbo å gjøre? hehe.. en m88 fortjener mer å stå i en m535i enn en 518 som bruksbil.. jeg har nå en annen bruksbil også hehe
Lamek Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 m535i fortjener ikke å være bruksbil og en m88 fjortjener ikke å stå stille 3/4 av året.. så der er enda ett dilemma
Lamek Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 M88 fortjener en E30 den! Må ikke du sette fyr på kirka her:P hehe...
SSM Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Hvor kom du over denne motoren da? På kjøp og salg her på Bimmers
Lamek Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 Hvor kom du over denne motoren da? På kjøp og salg her på Bimmers Jepp.. gått 190000km, men har stått i en høyrestyrt bil så jeg må modifisere gassoverføringen litt..
ole_m7 Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Høyrestyrt bil? Da er det vel 256hk.. Og et ræva grenrør...?
Lamek Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 Høyrestyrt bil? Da er det vel 256hk.. Og et ræva grenrør...? Den finnes som 256hk i de modellene som hadde katalysator.. Denne er såvidt jeg vet levert uten katalysator og har 286hk.. Hvordan grenrøret på denne er vet jeg ikke..
Lamek Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 Tror de grenrørene holder i massevis til mitt bruk:) Skikkelig m88 grenrør kan kjøpes senere uansett..
johnja Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Høyrestyrt bil? Da er det vel 256hk.. Og et ræva grenrør...? Hva er forskjellen da tror du, er det laga i trolldeig!!!! Den europeiske versjonen leverte 286 hk (213 kW) og et dreiemoment på 340 Nm. Den amerikanske versjonen ble utstyrt med katalysator, og leverte 256 hk (191 kW) og et dreiemoment på 329 Nm. M6 var god for en 0-100 km/t-tid på 6.4 og 6.8 sekunder for den europeiske og amerikanske versjonen, respektivt. Magasinet Car and Driver testet en amerikansk utgave av M6 i juli 1987, og klarte en 0-100 km/t-tid på 7.1 sekunder
Morty999 Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Høyrestyrt bil? Da er det vel 256hk.. Og et ræva grenrør...? Hva er forskjellen da tror du, er det laga i trolldeig!!!! Den europeiske versjonen leverte 286 hk (213 kW) og et dreiemoment på 340 Nm. Den amerikanske versjonen ble utstyrt med katalysator, og leverte 256 hk (191 kW) og et dreiemoment på 329 Nm. M6 var god for en 0-100 km/t-tid på 6.4 og 6.8 sekunder for den europeiske og amerikanske versjonen, respektivt. Magasinet Car and Driver testet en amerikansk utgave av M6 i juli 1987, og klarte en 0-100 km/t-tid på 7.1 sekunder nå må du roe deg ned litt johnja.. di amerikanske kom med avgass drit slik som s38 gjorde og har mye tynnere rør i grenrøret..
Morty999 Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 M88 fortjener en E30 den! håper garasjen din brenner ned med e30'n inni....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå