Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet om jeg må ha pulsesplitt grenrør når jeg har pulsesplitt turbo?

Kan jeg ikke bare spisse kammret i turboen litt slik at lufta ikke treffer rett i flata der?

Helt fullstendig unødvendig å slipe noe som helst. Monter turboen på grenrøret, og ferdig med det.

Du mener det? hvorfor er det dumt å spisse den litt?

skaper jo unødvendig turbulens i eksosen hvis jeg lar den være som den er nå...

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Må vel bare høre etter da...

Noen av dere som vet om motorviagra rådene er til å stole på? lesta at dem har bremset 854hk med dem, men sto ikke noe om dreiemoment..

Skrevet

Det er heller ikke nødvendig og ''porte'' rørgatene, intercooler, matchporte innsug, grenrør, etc etc... men mange bekker små, osv. Billig optimalisering, som er lett og utføre. Nàr man bruker masse tid og penger på å gjøre det ''smood'' og fint på utsiden, hvorfor ikke det samme på innsiden der det virkelig betyr noe????? :roll:

Skrevet
Det er heller ikke nødvendig og ''porte'' rørgatene, intercooler, matchporte innsug, grenrør, etc etc... men mange bekker små, osv. Billig optimalisering, som er lett og utføre. Nàr man bruker masse tid og penger på å gjøre det ''smood'' og fint på utsiden, hvorfor ikke det samme på innsiden der det virkelig betyr noe????? :roll:

Godt poeng.. jeg liker at alt er i orden...

Skrevet

Da var det kommet enda en pakke fra MV:-)

Turbogrenrør mv

Bredbåndlamda

V-bånds kit til eksos på turbo

Ekstra pads til sinterlamellen:-)

Skrevet

Litt prøvemontering og tilpassninger..

Grenrørene i rustfritt fra motorviagra ser veldig bra ut og er laget i skikkelig tykkgodset rustfritt.. fin passform mot toppen:)

297907_10150873222200313_873295312_20786697_87487560_n.jpg

298758_10150873221355313_873295312_20786692_1778440948_n.jpg

Skrevet
Ja, hvordan i alle dager går det i forhold til panser???

Sinnsykt tøft med den svære turboen på den motoren...

Det skal gå akkurat.. motoren er står jo rimelig opprøyst på bukken, men den ligger jo vesentlig mye mer når den er montert i bilen.. skal modifisere grenrøret en del også så det skal gå

og få lukket panseret:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...