steffen90 Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 bmw e30 2.5 begynte plutseli å fuske å det ble skurrelyd i anlegge, er det noen som har peiling på hva det kan være?
kjetil_88 Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Det høres ut som en eller annen viktig ledning med positiv ladning har kommet i kontakt med karosseriets negative ladning. Løsningen vil være og feilsøke lednings nettet. Jeg ville begynt med de som går direkte fra batteriet, muligens et ettermontert stereoanlegg? Lykke til
steffen90 Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 idag stoppet den helt, og da byttet jeg fordelerlokk og loftmengde måler og da funka den litt men så begynte den å fuske igjen, kan det være bensin filtere eller noe for det virker som den ikke får nokk bensin når jeg gir gass..?
steffen90 Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 noen som vet?? er takknemlig for alle svar
steffen90 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 ingen som har vært borti detta før?
steffen90 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Det høres ut som en eller annen viktig ledning med positiv ladning har kommet i kontakt med karosseriets negative ladning. Løsningen vil være og feilsøke lednings nettet. Jeg ville begynt med de som går direkte fra batteriet, muligens et ettermontert stereoanlegg? Lykke til takk for at du tok deg tid, nå er problemet løst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå