bmwkizn Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Selger en sort Opel Astra stv turbodiesel.285.000km. Årsavgift betalt.. Alt av bremser nytt for litt over et år siden. lite brukt siden. Ny dieseltank. hel og grei bil som har mange år igjen på vegen. Bruker ca 0.5 på mila. Feil med bilen er sprekk i frontrute. Dette er nede der hvor pusserne ligger, så ble ikke anmerket på siste eu kontroll. Tanknåla viser litt feil pga de som byttet tanken på bilen har tullet med flottøren. Ikke no problem å fikse. Ellers er bilen god. Motoren går meget pent og fungerer bra. Litt overflaterust under kanten på ruta i bagasjeluka, men ikke mye. Selger høystbydene over 12.000.- . Neste EU er i september, men tror ikke det skal være noe i vegen for at den går rett igjennom.Han som hadde bilen før meg importerte den i 97, og har eid den fram til jeg tok over bilen nå nylig, så det har bare vert 2 eiere før meg. BILEN STÅR I NERHETEN AV STJØRDAL, MEN KAN VISES I TRONDHEIM. BYTTEHANDEL KAN OGSÅ VÆRE AV INTRESSE. Bil/Båt/MC osv
bmwkizn Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Bud mottat. Tror jeg avventer den litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå