Gå til innhold

Orginal Bmw 325i touring 89mod

Jo0nny
 Share

Anbefalte innlegg

Har en orginal 325 touring jeg skal selge pga kjøp av e36 :)

Bilen har gått 270.000, men motor var overhalt på 220.000 (Har alle kviteringer på delene). Alle foringene ble også skiftet til pollyforinger :)

har aldri hatt noe trøbbel med den!

Det er litt rust på hjulbuene bak og nede på dørene framme. Følger med 4 strøkne dører og bagasjeluke! Står anlegg i bilen som er helt nytt med focal fronter, gz forsterker til 6000kr og 2 gz subber og en cadance forsterker på subbene. Bilen må på EU August i år! Vinterdekka er helt nye :)

Sommer felger som står på er brock b1 med utslitte dekk.

Sikkert mye jeg har glemt å skrive, så ring eller send sms på 45808113 for mer info :)

Mvh. Geir Jonny Nakken

Står i Møre og Romsdal

Bilder kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en orginal 325 touring jeg skal selge pga kjøp av e36 :)

Bilen har gått 270.000, men motor var overhalt på 220.000 (Har alle kviteringer på delene). Alle foringene ble også skiftet til pollyforinger :)

har aldri hatt noe trøbbel med den!

Det er litt rust på hjulbuene bak og nede på dørene framme. Følger med 4 strøkne dører og bagasjeluke! Står anlegg i bilen som er helt nytt med focal fronter, gz forsterker til 6000kr og 2 gz subber og en cadance forsterker på subbene. Bilen må på EU August i år! Vinterdekka er helt nye :)

Sommer felger som står på er brock b1 med utslitte dekk.

Sikkert mye jeg har glemt å skrive, så ring eller send sms på 45808113 for mer info :)

Mvh. Geir Jonny Nakken

Står i Møre og Romsdal

Bilder kommer.

gammle bilen til david søvik? pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...