Jo0nny Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Har en orginal 325 touring jeg skal selge pga kjøp av e36 Bilen har gått 270.000, men motor var overhalt på 220.000 (Har alle kviteringer på delene). Alle foringene ble også skiftet til pollyforinger har aldri hatt noe trøbbel med den! Det er litt rust på hjulbuene bak og nede på dørene framme. Følger med 4 strøkne dører og bagasjeluke! Står anlegg i bilen som er helt nytt med focal fronter, gz forsterker til 6000kr og 2 gz subber og en cadance forsterker på subbene. Bilen må på EU August i år! Vinterdekka er helt nye Sommer felger som står på er brock b1 med utslitte dekk. Sikkert mye jeg har glemt å skrive, så ring eller send sms på 45808113 for mer info Mvh. Geir Jonny Nakken Står i Møre og Romsdal Bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Må slenga ut bilde og pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Har en orginal 325 touring jeg skal selge pga kjøp av e36 Bilen har gått 270.000, men motor var overhalt på 220.000 (Har alle kviteringer på delene). Alle foringene ble også skiftet til pollyforinger har aldri hatt noe trøbbel med den! Det er litt rust på hjulbuene bak og nede på dørene framme. Følger med 4 strøkne dører og bagasjeluke! Står anlegg i bilen som er helt nytt med focal fronter, gz forsterker til 6000kr og 2 gz subber og en cadance forsterker på subbene. Bilen må på EU August i år! Vinterdekka er helt nye Sommer felger som står på er brock b1 med utslitte dekk. Sikkert mye jeg har glemt å skrive, så ring eller send sms på 45808113 for mer info Mvh. Geir Jonny Nakken Står i Møre og Romsdal Bilder kommer. gammle bilen til david søvik? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Ja, bilder kommer Pris med anlegg 40 og rundt 35 uten Gamle bilen til David Søvik ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 mulig jeg har solgt bilen for deg til en jeg kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 mulig jeg har solgt bilen for deg til en jeg kjenner. Oi Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Sikkert flere som blir interesserte om det kommer noen bilder av vogna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå