Gå til innhold

325 innsug fra m50b25 motor

sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

m50b25 innsug selges.

Greit for dere som vil ha litt mer ut av m52b25 eller m52b28 motorer. opp til 220hk på en m52b28 ihvertfall.

Er strøken og kan ta noen bilder viss de vil ;)

Ta gjerne kontakt med meg på PM da jeg er utrolig dårli å sjekke salgstrådene mine ;)

Mvh Sladjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke lmm for og bygge om her! Du trenger innsuget og ombygging kit som du får kjøpt på nett! Det kuttet koster noen hundre lapper!

Rå oppgradering

:lol:

Ja? Du får mye bedre bil og kjøre!

Hadde dette oppsettet på en E36 328 chip og innsug og m20 svinghjul bilen gikk merkbart mye bedre for veldig lite penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er det noen som har erfaring med dette i standard M52 B25 med standard opsett og er M50B20 og M50B25 innsuga identisk.Tror Turner Motorsport selger dette omb. kittet.Beklager litt off topic men pris på innsuget hadde vÆrt greit.Ha en fin dag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe her har det vært aktivitet. dette innsuge er i grunn solgt men har ikke fått pengene på kontoen enda, sendte melding til han no nettopp. Har fått en del henvendelsa på PM også....

Jeg har en liten angre følelse om å selge dette men iom at jeg har lyst å vaske og polere istede for skru nå framover selger jeg det.

Kitte som trengs koster 1000kr ca og kan kjøpes her http://m50manifold.com//index.php?optio ... &Itemid=40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...