sladjan Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 m50b25 innsug selges. Greit for dere som vil ha litt mer ut av m52b25 eller m52b28 motorer. opp til 220hk på en m52b28 ihvertfall. Er strøken og kan ta noen bilder viss de vil Ta gjerne kontakt med meg på PM da jeg er utrolig dårli å sjekke salgstrådene mine Mvh Sladjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 hva skal du har for den da? har du lmm også? hva mere trenger man? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Du trenger ikke lmm for og bygge om her! Du trenger innsuget og ombygging kit som du får kjøpt på nett! Det kuttet koster noen hundre lapper! Rå oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwstein Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Du trenger ikke lmm for og bygge om her! Du trenger innsuget og ombygging kit som du får kjøpt på nett! Det kuttet koster noen hundre lapper! Rå oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 om noen hadde giddi kunne de jo sendt meg en link hvor detta ombygningskittet er og hva skjer med bensinforbruket?, bilen min er allerede kjippa, eller mappa. er ikke sikker, kjøpte den sånn. tror nok det er orginalt, men bare forandra noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Du trenger ikke lmm for og bygge om her! Du trenger innsuget og ombygging kit som du får kjøpt på nett! Det kuttet koster noen hundre lapper! Rå oppgradering Ja? Du får mye bedre bil og kjøre! Hadde dette oppsettet på en E36 328 chip og innsug og m20 svinghjul bilen gikk merkbart mye bedre for veldig lite penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donald duck Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Er det noen som har erfaring med dette i standard M52 B25 med standard opsett og er M50B20 og M50B25 innsuga identisk.Tror Turner Motorsport selger dette omb. kittet.Beklager litt off topic men pris på innsuget hadde vÆrt greit.Ha en fin dag...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skagen Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 hvor kan man få dette ombygningskittet fra ??? link???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donald duck Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 http://www.turnermotorsport.com/p-1965- ... 52s52.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 hehe her har det vært aktivitet. dette innsuge er i grunn solgt men har ikke fått pengene på kontoen enda, sendte melding til han no nettopp. Har fått en del henvendelsa på PM også.... Jeg har en liten angre følelse om å selge dette men iom at jeg har lyst å vaske og polere istede for skru nå framover selger jeg det. Kitte som trengs koster 1000kr ca og kan kjøpes her http://m50manifold.com//index.php?optio ... &Itemid=40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilakre Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Hvor mye vil du ha for innsuget?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Hvor mye mindre moment får du med dette innsuget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Uvist, men veldig merkbart er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå