doffa Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Nå som grønna er solgt starter jeg like godt på ett nytt prosjekt:) bilder kommer etter hvert. plan er å få på coilover sintere motor å 5 bolt understell etterhvert motor er og blir M3 e36 3,0. som er under modifisering:)
Eksos Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 316 touring? Etter prosjekta dine å dømme blir det her bra
doffa Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 316 touring? Etter prosjekta dine å dømme blir det her bra nei dette er ikke noe 316:) det er en 3 serie ja, kommer bilde i morra:) motor er ikke montert enda:)
doffa Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 update etter 3 dager mekking. fått kasta ut gammal fra motorrommet og startet updatering av plass til ny og frisk 3,0 M maskin:) Motoren er ikke helt klar til montering enda litt arbeid gjenstår:) Glemte igjen cam på jobbn så bilder blir i morrgen....... SKÅL...........
Eksos Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 Nice one! Kan vell bli temmelig lekent dette her vil jeg tro Godkjenning og styr, er det aktuelt? Er litt tuning her til gårds også, E9'en som får seg en liten oppgradering
winchester Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 Hva skal du gjøre med S62'en da? Får neppe godkjent S50 i Touring her i distriktet.. Jeg fikk forresten avslag på min søknad, Kristoffer..
doffa Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Hva skal du gjøre med S62'en da? Får neppe godkjent S50 i Touring her i distriktet.. Jeg fikk forresten avslag på min søknad, Kristoffer.. YSJA.... Hva la dem til grunn for avslaget da? merkelig egentlig fordi en jeg kjenner sendte inn søknad etter at du sendte inn å han fikk ja til bygging. hva la du til grunn på hk å bremser da?
winchester Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Grunnen var karroseristyrken, selv med dokumentene vi skaffet. Har du/kan du skaffe regnr på bilen hans?
doffa Skrevet April 18, 2011 Forfatter Skrevet April 18, 2011 Grunnen var karroseristyrken, selv med dokumentene vi skaffet. Har du/kan du skaffe regnr på bilen hans? okai jeg skal få tak på saks nr til deg og hvem som svarte han på søknad,
Eksos Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Hamann? jess Noe ekstra på motoren da? Kjenner en som kom oppover idag med E30 325i Touring, blir S50B30 i den, som blir skremt oppi rundt 500 hester Leverte inn motor og diverse på Sjøholt idag, så får vi se hvor lang tid det tar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå