325ti Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Se her ja doffa:) Blir knall. bygger for og ha denne da ?
Tuttifrutti Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 viewtopic.php?f=14&t=184987&p=1950681#p1950681 Div dela som kansje passa bra på dinna bilen
SSM Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Hamann? jess Noe ekstra på motoren da? Kjenner en som kom oppover idag med E30 325i Touring, blir S50B30 i den, som blir skremt oppi rundt 500 hester Leverte inn motor og diverse på Sjøholt idag, så får vi se hvor lang tid det tar Skal ikke mye trykk til før man har 500 i S50en da.
winchester Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Uten at jeg kan si det sikkert, så tror jeg ikke Eksos mente at det var så sinnsykt mye trykk inne i bildet..
SSM Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Må vere mye trykk inni hodet på den som mener de klarer å dra ut 500 suge hester av en S50B30 da i tilfelle! Edit: Altså, MYE er mulig, men det der har jeg lite tru på. Jeg har sett Cosworth suge motor på 411hk, med over 14 i kompressjon.
winchester Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Nå tror jeg du misforstod, mente så klart at det var turbo inne i bildet, men kommentaren din "Skal ikke mye trykk til før man har 500 i S50en da." fikk meg til å tro at du ikke synes det var så veldig friskt.
SSM Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Aha, nei, ikke sånn. Mente at det skal veldig lite til før man har 500hk i en slik hehe!
doffa Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=184987&p=1950681#p1950681Div dela som kansje passa bra på dinna bilen trur em må ha dissa bærearmene med deg etterkvart steffen: ha dem på lilla30
doffa Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Hamann? jess Noe ekstra på motoren da? Kjenner en som kom oppover idag med E30 325i Touring, blir S50B30 i den, som blir skremt oppi rundt 500 hester Leverte inn motor og diverse på Sjøholt idag, så får vi se hvor lang tid det tar jepp kjenner til den der, skal hjelpe dem og montere å slikt. gi litt tips her og der, må shimses en delø på enen siden å styr:) på den skal det vel på turbo og styr så den blir nok noe sinnsyk. jeg skal bare ha bilen i brukstand å ha grommt understell å div etterkvert. har no ett grisete utganspunkt nå
doffa Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Se her ja doffa:) Blir knall. bygger for og ha denne da ? jepp stig dette blir for å ha ja, va jo det som va meningen med grønna men jeg fikk ikke plass til vogna til han mini så da måtte jeg ofre den bilen jeg hadde lagt så sinnsykt mye arbeid på menmen blir no grymmt ditte her uanz. kommer bilder på mandag, motor er montert inn med speck2 clutch. måtte sage ut av innsugsbox for og få plass til bremsektraft forsterker. håpte på at jeg skulle slippe det men men. fått tak på sperrediff. 315 utveksling takker skorpen:) orginale alpina dekor i gul farge er kommet i hus, short skift er bestilt inn, girstang fra z4 3,2 rette shortskiften:) fikke lednings nett til dører rett før påske, takk til Hedmark bilhuggeri:) bilen skal vær oppe og gå til 1 mai treffet til bmw i Ålesund.
Eksos Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Skal vell sikkert ikke mye trykk til nei, men alt blir bygd skikkelig slik jeg har forstått det Kristoffer : Ja, fredrik er vell ganske skru-kyndig selv, men akkurat på slike ting tror ikke jeg han har så mye erfaring.. Blir RÅTT da! Han har allerede fargelagt diverse parkeringsplasser her ute med sort gummi, blir nok enda mer med kraftigere maskineri 1. Mai er ett fint mål, du får skru effektivt!
doffa Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Skal vell sikkert ikke mye trykk til nei, men alt blir bygd skikkelig slik jeg har forstått det Kristoffer : Ja, fredrik er vell ganske skru-kyndig selv, men akkurat på slike ting tror ikke jeg han har så mye erfaring.. Blir RÅTT da! Han har allerede fargelagt diverse parkeringsplasser her ute med sort gummi, blir nok enda mer med kraftigere maskineri 1. Mai er ett fint mål, du får skru effektivt! var det en fra skien som var ferdig med M3 motor i han kjøpte seg eller skulle dem montere m3 maskin i bilen, fikk ikke heilt med meg alt han odd leif sa om bilen men slik jeg skjønte det var det total ombygging
doffa Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Fått inn motor og gir, skulle start motor på mandag. fyllt på olje på kasse og motor alt bare vellstand:) kjinna opp olje trykk i motor uten bensin. tok på slange til bensin og motor starta i 1 sekund å bang bom stopp, helvettes møkk... ned igjen med bunnpanne og sjekker alt som kan vær tilfelle å defekt, kom fram til at dette må vær ei feil i girkassa, tok ut kassen etter mye om og men den måtte jeg kappe i stykker for og komme til clutch plate, at en clutch lammel nesten skal kjile se fultensdig på tre dager skjønner jeg ikke, men da alle braco skruer var tatt ut datt kassen av å den er fullstednig låst hele kassa. hint hint...... noe som har en 3,0 m3 kasse på lur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå