TMarki Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Hei Fikk problemer i går da bilen min ikke starter. Kjørte dagen før ingen ulyder eller varselslamper. kjørte så og si hele dagen. så dagen etter så starter den ikke i det heel tatt ingen respons først vridning så blinker lyset litt i instrumentene men så ingen liv i det hele tatt. Tenke med en gang at det var batteriet som var blitt tømt da jeg kansje hadde glemt anlegget på i 16 timer. men funka heller ikke med nødbatteri koblet til. det som sjer at olje lampa lyser oppe i høyre gjørne mendet er også det eneste. Ingen lyder ingen lys untatt det ene ingenting. Takker for svar
TMarki Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Ingen som har noen ide skal prøve og fylle olje på de seinere i dag hvirken olje bør jeg fylle? info: e36 320ia 1991 modell
TMarki Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Dette var jo virkelig flaut. hele problemet kom av at jeg hadde greid og tømme batteriet som da gjorde at bilen ikke startet. Når jeg prøvde i dag tidlig så har jeg sikkert skrudd på feil på nødstarteren min.^^ Olje lampa lyste fordi bilen hadde stått litt og var faktisk ganske tom for olje noe som gjorde at jeg egentlig var heldig da jeg kunne gått tom for olje hadde ikke bilen gått tom for batteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå