tic`n Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 På min e36 touring begynner ikke hovedlysene å lyse før det har gått en stund etter jeg slår på bryteren. Kan gå opptil 2min før de slår seg på. Lurer på om noen andre har vært ute for dette? Og om det er enten bryteren eller rele?
Glennski Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Greit å informere om du har xenon eller halogen?
tic`n Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Har i utgangspunktet ettermontert xenon. Tenkte på at det ratt var no galt med de, men er like treg med vanlige pærer.
TMarki Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 ville sjekka releene kan være noe feil med elektronikken vikrer feldig rart da elektrisitet beveger seg veldig rakt og skulle komt fram til pærene like fort uansett hva som stod i veien kansje med mindre spenning/strøm kan kansje sjekke spenningen / amperen i lykta ta ut pæra og bruk et multimeter så får du noen til og skru på bryteren så ser du hvis den får 12v med en gang så kan det være pærene hvis volten/amperen stiger sakte så kan det være relet eller noe lignende er ikke speisalist men noen forslag lykke til. sorry for veldig lang setning, ser ut som en 5 åring som har skrevet^^
tic`n Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 Har nå i sommer ikke hatt noe problemer med lysene. Men nå som kulda har kommet har lysene mine blitt trege igjen. Men det er kun hovedlysene mine som er trege. Etter at jeg byttet lykter nylig, så sitter det fremdeles vanlige pærer i disse. Men lurer rett å slett på om det er noe som må bli varmt først. Hvem av rellene er til hovedlysene? Sitter hoved og fultlys i samme relle?
Scampi Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Jeg har noen billige pærer på E39en i påvente av kjøp av andre, og de må jeg faktisk varme opp i noen sekunder med fjernlysene for at de skal tenne.
tic`n Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 Xenon pærene mine som sitter i fultlysene er på samme mæte. Men på hovedlysene har det nå vært helt oppi 2min før de tenner når det er kaldt. Har altså ikke noe med pærer å gjøre..
bmw-E30 Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Hovedlys tenner med en gang her, fjern tenner først så dimmer de ned før det dimmer opp igjen for fullt. Ettermontert på E36
tic`n Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 Kan det ratt hende seg at det kan være montert no slik på min da, og at dette ratt driver å kødder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå