K-C.Pedersen Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 http://www.globalautoshop.com/images/wh ... e_II_3.jpg Felgene har sittet på BMW 525DAT E39 2000mod Felgene er til salgs uten dekk. Desverre fikk ikke jeg noe særlig glede av disse felgene da det er sprekk i den ene felgen og alle er kant kjørt. Det skal dog være mulig å få disse felgene i ship shape, men de krever litt pleie. Kom med bud! Send PM
K-C.Pedersen Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Jeg er ikke hjemme nå så jeg får ikke sjekket. (1 uke på jobb reise) Jeg skal ta bilder og poste senere. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal se etter, men vet det er nummer bak på felgen, men om det er "rett" får heller bildene bekrefte når de kommer... Som sagt er de ikke pene, men jeg har fått felger pusset opp før med hell, så det skal også la seg gjøre med disse. Jeg selger de som de er, så er det opp til kjøper å gjøre det som trengs... Felgene skal ha sittet på BMW'n jeg hadde fra den var ny, men kan ikke bekrefte dette...
in2you Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Den er god, får vente å se når bildene kommer da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå