Gå til innhold

E30 cab 320i til salgs

12Anonym12
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge prosjektet som aldri ble helt ferdig. Bilen har nå stått vinterlagret i en garasje og mangler litt små plukk før den kan kjøres på veien.

Det som har blitt gjort med den er byttet hjulbue venstre side, byttet deler av høyre hjulbue, tatt det meste av rust og lakkert hele bilen i orginalfargen.

Nye deler på bilen er blant annet:

- Nye skriver + klosser rundt hele bilen

- Byttet hjulbue

- Byttet venstre framskjerm

- Nye sota lykter foran

- sota blinklys

- Hvite blinklys foran

- Byttet registerreim

- Byttet plugger

- Byttet luftfilter

- Har nytt Oljefilter men olje er ikke byttet.

Husker ikke helt km stand men dette kan jeg sjekke ut, er ca 230000.

Han jeg kjøpte den sa også at det var byttet motor til en som har gått litt mindre og som er 323 motor. Siden jeg ikke har så mye peiling kan jeg hverken avkrefte eller bekrefte dette.

Det som jeg vet må gjøres for å få denne ferdig er: Montere dørtrekkene skikkelig, montere vindusviskere, kjøpe den fremmerste lista på venstre side, kan sikkert være greit å bytte olje, feste bagasjelokket med lås, følger med en type lås der men vet ikke om det er noe som "mangler" der da den ikke satt i når jeg kjøpte den og de plastikk dekslene mellom bakfanger og bilen for å skjule "overgangen", og ny girkule + trekk

Det tror jeg var det.

Interiøret og cabben er ikke strøken, med litt slitasje og noen hull ( se bilder )

Kan selges med og uten BBS kopi felgene.

Kom med bud på pm! :)

Får ikke lastet opp bilder nå? er det noe med bimmers eller er det bare pcn min? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...