12Anonym12 Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Vurderer å selge prosjektet som aldri ble helt ferdig. Bilen har nå stått vinterlagret i en garasje og mangler litt små plukk før den kan kjøres på veien. Det som har blitt gjort med den er byttet hjulbue venstre side, byttet deler av høyre hjulbue, tatt det meste av rust og lakkert hele bilen i orginalfargen. Nye deler på bilen er blant annet: - Nye skriver + klosser rundt hele bilen - Byttet hjulbue - Byttet venstre framskjerm - Nye sota lykter foran - sota blinklys - Hvite blinklys foran - Byttet registerreim - Byttet plugger - Byttet luftfilter - Har nytt Oljefilter men olje er ikke byttet. Husker ikke helt km stand men dette kan jeg sjekke ut, er ca 230000. Han jeg kjøpte den sa også at det var byttet motor til en som har gått litt mindre og som er 323 motor. Siden jeg ikke har så mye peiling kan jeg hverken avkrefte eller bekrefte dette. Det som jeg vet må gjøres for å få denne ferdig er: Montere dørtrekkene skikkelig, montere vindusviskere, kjøpe den fremmerste lista på venstre side, kan sikkert være greit å bytte olje, feste bagasjelokket med lås, følger med en type lås der men vet ikke om det er noe som "mangler" der da den ikke satt i når jeg kjøpte den og de plastikk dekslene mellom bakfanger og bilen for å skjule "overgangen", og ny girkule + trekk Det tror jeg var det. Interiøret og cabben er ikke strøken, med litt slitasje og noen hull ( se bilder ) Kan selges med og uten BBS kopi felgene. Kom med bud på pm! Får ikke lastet opp bilder nå? er det noe med bimmers eller er det bare pcn min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12Anonym12 Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrsleepalot Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 hvilken pris tenkte du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12Anonym12 Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Vet egentlig ikke helt, har ikke satt noe pris. Men kom gjerne med bud på pm! Ligger flere bilder i prosjekttråden min her, og kan få tatt noen nye bilder så fort jeg får meg et kamera igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12Anonym12 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 30 000 uten "BBS" felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12Anonym12 Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12Anonym12 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen_e30 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berttheman Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Ser tråden er gammel men er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eike_Oak Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Mhm, jeg kjøpte den for 2-3 måneder siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berttheman Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Heldig du er da Gratulerer med en flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå