bjsyse Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Heisann! Jeg lurte litt på om tilhengerfest kan fjernes dersom man setter inn kollisjons støtdemperne bak istedenfor? Er jo feste i disse for å montere bakfangeren. Noen tips? For slik det er nå tar jo tilhengerfeste i mot støyten om det skjer noe og ingenting blir dempet. Har ingenting bruk for det tilhengerfestet heller fordi forrige eier kuttet av kroken på den. Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere biltype og spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Du får helt sikkert bedre respons om du nevner hva slags bil det er snakk om i tråd og tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjsyse Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Hehe, glemte det av. Det er en 316i ombygd til 325i type sedan 93 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Jeg monterte hengerfeste på en 316 jeg hadde,da byttet jeg ut de vanlige kollisjonsdemperene med to andre som fulgte med hengerfestet (orginalt). Så da går det vel bra å gjøre motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjsyse Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Takker for svar Surfet litt rundt da jeg kom over dette. Så tenkte det måtte jo ligge noe i det Reduserer man vel kanskje noen kg i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå