preben sypriansen Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 hallo! har en bmw 320 86 model! som eg lurer på om kosen eg kan få olje trykk og tempratur føler! kor skal eg site føleren og koble det på og sån! og kor kan eg få kjøpt det
B85 Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 kjøp et adapter på biltema til 239,- Plasseres mellom blokk og oljefilter. Det har 4 uttak. Så du kan slenge på en oljekjøler og hvis du vil. Så må du kjøpe sensorer, der kan det kanskje være greit å bruke noe annet en biltema, vet ikke hvor pålitelig de som selges på Biltema er.
preben sypriansen Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 men kor skal eg få tak i sensor da?
preben sypriansen Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 eg fik det til men kor mye skal tryket stå på fik det på 4 liksom?
hanskr Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 frykke variere heilt i fra turtalet på motoren ( standen på motoren har også noko å sei) på tomgang ca 1,5 bar er vel mest normalt ( min ligg på 2-2,5) med gass opp mot 5 bar
Flanders320i Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 dette er en grei måte å gjør det på, bruker selv den adapteren fra biltema men oljetemperaturen bør du ikkje montere ved filteret da det egentli blir feil å montere oljetempsensor i sirkulerende olje. eg sier ikkje at du ikkje kan montere den der. denne skal helst monteres i bunnpanna for å få en jevn og rett temperatur men til gjengjeld er det lettest å montere ved filteret, spørs hvor mye du gidder å skru bare et tips
preben sypriansen Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 takk:D min står på 4 når den er kal ivefal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå