Gå til innhold

Min e90 320i msport.

mirokv
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte meg nettopp en e90 msport, og trenger tips/inspirasjon til å pynte litt på denne :-)

Sånn ser bilen ut i dag:

bmw.jpg

Har bestilt disse felgene i 8*19 foran og 9,5*19 bak, kommer forhåpentligvis på bilen i morgen: x-split1.jpg

I tillegg er blackline baklykter, sort grill og solfilm bestilt.

Tips tas imot med takk, og da gjerne linker ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke lyst til å senke, har hatt flere "ubrukelig senka" biler før, så tenkte å holde den mest mulig kjørbar siden det er bruksbilen min. Lurer på om bilen er noe lavere enn originalt i og med m-sport pakken?

Får se hvordan det tar seg ut når jeg får på ny-hjula om jeg likevel må :-)

Lykter er oppe til vurdering, noen som har forslag til sider hvor jeg kan finne noen, evt også til hvilke lykter som vil ta seg bra ut?

Splittere er jeg også på leting etter, men sliter med å finne på nett. Anyone? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommersko og grill på plass, elendige bilder og skitten bil, men...

bak-1.jpg

grill.jpg

Ser jo at bilen sårt trenger å slippes ned noe... samt noe splitters foran. Noen som vet hvor jeg kan finne slike?

Skrudde på mørke blacklinelykter i dag også, men for mørkt ute til å ta bilde.

Solfilm blir neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skal, skal ikke? http://schmiedmann.no/1042/produktId/1937407.htm

Sliter fortsatt med å finne leppe under m-fronten som blir bra. Noen som har peiling på norske forhandlere som kan ha noe?

Må vel bestille senkesett med det samme nå... blir vel ca 40/30 senk tenker jeg, tipper det skal treffe godt med felger mot hjulbuer :-)

Hvor mye lavere er m-sport understellet enn orginalunderstellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte senkesett i dag, 45/30. Håper det bilr grei høyde sånn at hjula går i kant med skjermene :-)

Da venter jeg bare på deler for en fin dag på verkstedet, legge solfilm, senke, montere splittere, m3-flipp på bakluka, lamin-x på frontlykter, tåkelykter og bmw-merkene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...