mirokv Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Hei. Kjøpte meg nettopp en e90 msport, og trenger tips/inspirasjon til å pynte litt på denne Sånn ser bilen ut i dag: Har bestilt disse felgene i 8*19 foran og 9,5*19 bak, kommer forhåpentligvis på bilen i morgen: I tillegg er blackline baklykter, sort grill og solfilm bestilt. Tips tas imot med takk, og da gjerne linker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Nye frontlykter og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirokv Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Har egentlig ikke lyst til å senke, har hatt flere "ubrukelig senka" biler før, så tenkte å holde den mest mulig kjørbar siden det er bruksbilen min. Lurer på om bilen er noe lavere enn originalt i og med m-sport pakken? Får se hvordan det tar seg ut når jeg får på ny-hjula om jeg likevel må Lykter er oppe til vurdering, noen som har forslag til sider hvor jeg kan finne noen, evt også til hvilke lykter som vil ta seg bra ut? Splittere er jeg også på leting etter, men sliter med å finne på nett. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirokv Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Sommersko og grill på plass, elendige bilder og skitten bil, men... Ser jo at bilen sårt trenger å slippes ned noe... samt noe splitters foran. Noen som vet hvor jeg kan finne slike? Skrudde på mørke blacklinelykter i dag også, men for mørkt ute til å ta bilde. Solfilm blir neste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirokv Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Hvilke frontlykter blir bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirokv Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Hmm, skal, skal ikke? http://schmiedmann.no/1042/produktId/1937407.htm Sliter fortsatt med å finne leppe under m-fronten som blir bra. Noen som har peiling på norske forhandlere som kan ha noe? Må vel bestille senkesett med det samme nå... blir vel ca 40/30 senk tenker jeg, tipper det skal treffe godt med felger mot hjulbuer Hvor mye lavere er m-sport understellet enn orginalunderstellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 M-sport er vel bare 15mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirokv Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 M-sport er vel bare 15mm? Ok, dvs at med 40mm senk vil den bli 25mm lavere enn nå, tror det skal bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Mener å ha lest et sted at M-Sport-pakka senker 20mm. Sport senker 15mm. Finner ikke igjen linken dog... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirokv Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Bestilt splittere og m3-flippen til bakluka nå. Senkesett til uka tenker jeg tror dere 40/30 holder? Lamin x film til lyktene er på vei fra usa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirokv Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirokv Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirokv Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Bestilte senkesett i dag, 45/30. Håper det bilr grei høyde sånn at hjula går i kant med skjermene Da venter jeg bare på deler for en fin dag på verkstedet, legge solfilm, senke, montere splittere, m3-flipp på bakluka, lamin-x på frontlykter, tåkelykter og bmw-merkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Lykke til med å bruke 30min hver gang du skal vaske de 100-eikede felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirokv Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Hehe, går greit så lenge en ikke lar de bli for skitne mellom hver gang Fin bil du har forresten tunamgu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå