Pisani Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Morn gutter og jenter! Kjøpte meg en kopi m-tech fanger til min e36 hos QWT idag, og har hatt den på for å prøvemontere. Fikk beskjed om at den kanskje ville brette seg litt opp i hjørnene, men var ikke klar for at det skulle være så mye: Noen som har noen erfaringer å dele, er det mulig å få det til så se pent ut?
Rollerboy Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Denne kan umulig sitte riktig ? Skal vel høyere opp på midten for å sitte riktig. ser iaf sånn ut mtp glippen mellom fangeren og bilen .
hao Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Denne kan umulig sitte riktig ? Skal vel høyere opp på midten for å sitte riktig. ser iaf sånn ut mtp glippen mellom fangeren og bilen . Den er festet for langt ned på midten bak ja. Skal ikke være mere enn 15mm. Tror det blir enklere da
Pisani Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Er klar over at den må lengre opp ja, men om dere ser på hjørnene så har plastikken "krøllet" seg, laget en topp, slik at den ikke går lengre opp! Det jeg sliter med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå