Thomas-320 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Heisann, kjøpt meg ny bil idag, bmw 320d 2004 e46 touring. å den har speil som går automatisk inn til siden på bilen, men når jeg trykker for å få speilene ut igjen, så går venstre speil på måte forbi faste plassen sin:/ så lurte jeg på om det gikk ann og stille inn dette på en måte. ? for den går forbi "midten" og mot pansre igjen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 er det noe måte å justere dette tilbake på selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 ingen som har noe peiling på dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 det går jo alltids an å skru av for å se sjøl? Men siden du ikke har gjort noe med det på 5 mnd, så er det vel ikke så "alvorlig"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 det er ikke alvorlig nei, men kanskje noen har hatt samme problemet, og har løsningen ( trudde det var litt av hensikten med et forum, og dele erfaringer! skyt meg hvis jeg tar feil ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36drift316 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 da er det nok def. microbryter i venstre speilen din så den ikke veit hvor den skal stoppe. bare å bytte speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå