bmw520 Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Link til autodb http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1302652699
håkon_w Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Ser du skriver at det er sperrediff. er det ASD du mener? åssen utveksling?
bmw520 Skrevet April 18, 2011 Forfatter Skrevet April 18, 2011 Ser du skriver at det er sperrediff. er det ASD du mener? åssen utveksling? Litt usikker på åssen ASD funker, men den sperrediffen som sitter der styres via en bryter i bilen. utvekslingen vet jeg ikke, det er automat på bilen iværtfall.
håkon_w Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 ASD styres av vakuum, om det er asd på den, er det en gul 3 kant i speedometert som lyser ved tenning på 2 og når asd`n er aktiv. bryter som låser diffen mener du? ser det originalt ut?
bmw520 Skrevet April 21, 2011 Forfatter Skrevet April 21, 2011 På bilde nr8 så ser man knappen i venstre gjørne ved girspaken, om dette er org eller ikke kan jeg ikke svare på, men det ser org ut iværtfall. har sett under den, og der er det en slavepumpe som styrer sperra med vakum.
bmw520 Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 På bilde nr8 så ser man knappen i venstre gjørne ved girspaken, om dette er org eller ikke kan jeg ikke svare på, men det ser org ut iværtfall. har sett under den, og der er det en slavepumpe som styrer sperra med vakum. Dette her har jeg sett på enda en gang, og har tatt helt feil, denne er styrt av hydraulikk, sitter en styrenhet av no slag under bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå