Galldrian Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Så den hang og dinglet i lause lufta når jeg la om til sommer dekk igår. Den har nok henget slik en stund kan jeg tenke meg. Skal selvsagt bytte men er det farlig å kjøre uten? hvordan fungerer denne nivåreguleringen egentlig på denne bilen? Jeg fant delen; Nr 6 her http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 22302A142V Men jeg finner den ikke hos koed.dk, noen som vet om de har den?
DannyRS Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Hos koed kan du trykke på handlekurv og så legge inn bmw delenr, dvs 31121092883. Lurer på om ikke den muligens er til xenonlys? Du har ikke fått noen feilmeldinger?
Galldrian Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Hos koed kan du trykke på handlekurv og så legge inn bmw delenr, dvs 31121092883. Lurer på om ikke den muligens er til xenonlys? Du har ikke fått noen feilmeldinger? Ah takker, det var omtrent samme pris så ikke så mye å hente der. Det høres logisk ut at dette tilhører nivåregulering på xenon lysa ja. Har ikke fått noen feilmeldinger eller tilbakemeldinger fra møtende trafikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå