kimf Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Har noen spørsmål angående sveising av olje retur til m42 turbo Hvilket metall er bunnpanna lagd av ? regner med den lille bungen her er lagd av syrefast stål, så hva må til for å sveise den på bunnpanne ? vil disse delene på bildet gi nok fall slik at olje renner skikkelig ned i bunnpanne ?
Mipplemuh Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Bunnpannen er i alu og litt krevende å sveise i.. Jeg borret hull og satt på en flens med pakning på begge sider + flytende pakning rundt for å vær sikker.. Fungerte uten problem for meg ihvertfall Ser ut som den du har der også er i alu? Jeg ville ihvertfall skrudd en flens i panna og skrudd den der på flensen Edit: Skal du ha turboen oppe eller nede?
kimf Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Takker, hvor kjøpte du denne flensen ? har du bilder av hvordan det ble etter montering ?
Mipplemuh Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Tror det er en ganske standard flens jeg kjøpte på ebay om jeg husker rett.. Er vel diverse firma her til lands og som har slikt på lager Har bare et dårlig bilde liggende, men ser ikke ut som jeg får lastet opp her.. kan sende på mail evnt..
325ti Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Hva er diametern på den lille flensen din der. syns den så farlig liten ut på bildet.
kimf Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 8AN hvis det sier noe ? målte 12.2 mm hull i den.
kimf Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Med noen pakninger så kan vel denne brukes slik at man slipper sveising ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/8-8-AN8- ... 842wt_1165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå