kimf Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Har kjøpt en bil med supersport/spax senkesett, men finner ingen steder å justere hardheten, demperene er så alt for hard, blir bare slaglyder når jeg kjører i en liten hump. Har dette senkesettet hardhets justering ? isåfall hvordan endrer jeg hardheten
-Erik- Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Tror du skal stikke justering skruen i toppen av demperen. Slik er det på mine hvertfall
kimf Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Har forsøkt det, men skruen sitter helt fast, forsøkte å holde igjen mutteren men da tok gjengene på skruen i midten kvelden.
kimf Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Skal det følge med noe justerings skru når man kjøper disse ny ? jeg har bare en for å justere høyden.
-Erik- Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Ja det skal det jo. Er den jeg tenkte på du skulle sette oppi hullet på toppen
kimf Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Ok, den har jeg ikke, brukte bare en vanlig torx ting når jeg forsøkte å justere. Helt utrolig hvor fort disse demperene ruster, kjøpte bilen for noen mnd siden, å da var demperene vistnok helt nye. Tror nok salting har en medvirkende faktor her ja. Du har ikke et bilde av en slik justering sak ?
-Erik- Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Har vel en tendens til å se slik ut Her står en oppi demperen
kimf Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Takker da er det jo fortsatt håp for disse demperene, håper bare det går å få fatt i en slik uten å kjøpe nye dempere.
-Erik- Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Rart du ikke fikk de med, om det er hardhets justering :/
kimf Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Måtte dra tilbake for å mase om nøkkelen for høyde justering også, det samme med tuv papirene, men jeg viste ikke at man trengte denne ekstra nøkkelen, i følge han jeg kjøpte kjærra av så var det høyde og hardhets justering på disse.
-Erik- Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Da stemmer det sikkert Kan jo ta kontakt igjen å høre om han har det liggende da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå