vik3k Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Har en E34 med gåen topp, motor er gått for mye til at jeg gidder og skifte topp. Men er jo mangel på 518 motorer tydeligvis. Derfor lurer jeg på om det går ann og ta en 318 M43B18 motor i en 518? De har forskjellig dele nr, men vet ikke om dette har noe og si? Kom med råd og tips!!
Rakvaag Racing Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Og oljepumpen å motorfestene, har en kompis som akkurat har gjort dette.
takaasen Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Og oljepumpen å motorfestene, har en kompis som akkurat har gjort dette. Olje pumpen er den samme men du mener sikker olje picupen.
vik3k Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Og oljepumpen å motorfestene, har en kompis som akkurat har gjort dette. Hvor mye måtte han kompisen din ut med for dette da? alt i alt ?
Rakvaag Racing Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Mente pikkupen ja Kjøpte motor av meg for 3000 og gjore restn selv, så det var ikke ille
vik3k Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 Noen som vet hvordan det er om man skal ha en 520 motor i en 518? Må girkasse, bremser og div bytttes da for og få det godkjent i vognkort?
Rakvaag Racing Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 det tror jeg ikke du skal gidde og begyne med engang, Grunnet at Forakselvekten vil lage så mye trøbbel for deg vist du skal godkjenne det, Etter dagens lovgjivning kan du ikke forandre Akselvektn på en bil. Men at det er mulig er det sikkert, men langtfra verdt brye med denn pappirmøllen det blir. Vist du ikke er glad i søknader, turer til Tyskland for TUV godkjenning osv for en 520 da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå