Benhop Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Hei, har hatt startproblemer i d siste, å pumpa har ikke altid slått inn, trodde d va pumpa så var gåen, har nå byttet den, men forsatt ingen liv .. har målt meg fram til at jeg ikke får strøm bak til pumpa, har tenkt litt på relet, men hvor ligger d?. noen så evt har koblingskjema på dette?.
Glennski Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Sjekket sikring da? Relè for bensinpumpe sitter i sikringsboksen i motorommet.
Benhop Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 sikringen er hel ja, har til og med byttet den for å vær sikker.. hvilket av dem er d?. er jo et par oppi der hehe
Benhop Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 noen måte eg kan finna ut om d fynke på?.
Glennski Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Sett spenning på styrepolene og kjenn/hør om relèet klikker.
Ballder Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Og klikker det, så måler du over punktene som er merket som en bryter mens styrestrøm er tilkoblet for og forsikre deg om at det er kontakt mellom disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå