Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, kjøpte meg ett sett d2 coilovers til e30'n. senken forran ble bra men den bak er litt merkelig. senken til fjæra er på bånn og det hjalp lite på senken. så er det så man kan skru en "mutter" på demperen opp og ned. er den til senken? isåfall kommer ikke demperen etter mutteren kan det hjelpe å kjøre litt så den går seg til da? mvh kristian

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener. Lengden på demperen justeres etter høyden på bilen. Dette skal stå forklart i papirene, mener 2/3 av demperen skal være ute om du skjønner

Skrevet

skjønner, det jeg mener er at man kan forlenge demperern og forkorte den det er det jeg tror den justeringa er til, men jeg skrur mutteren på demperen nedover og da kommer ikke demperen etter jeg tror det er for å senke, men er rart den ikke vil ned. kan ta ett bilde av det :)

Skrevet

Du snakker om denne helt på toppen av demperen du ;)

Dette er kun stivelse på demperen, skjer ikke noe med lengden av den grunn.

I bunn eller nederste del av demperen er det et gjengeparti.

Her kan du øke/senke lengden på demperen for hånd.

Er demperen for lang, vil den bunne demperen og bilen blir ikke noe lavere selv om fjæra er stilt helt ned.

Skrevet

Du må løsne demperen på det nederste feste for å juster lengden på DEMPEREN. Bilen blir ikke lavere av den grunn.

Jeg hadde K-Sport på min, og jeg tok bort hele gjenge skåla på fjærene bak for at den skulle bli lav nok.

Jeg tok da jekken under bærebroa, løsna demperen og jekka opp til fjæra ikke kunne dette utav. Jeg justerte så lenden på demperen og skrudde den fast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...