powerfulglenn Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Hei:) Jeg trenger noe E30 deler Men billigst mulig nesten gratis hehe Så hvis du har noe billige deler så send pm eller post det i denne tråden Trenger masse deler som jeg ikke lister opp her, så får dere bare komme med spørsmål om jeg trenger det Men husk at det skal være BILLIG Takker for alle svar og spørsmål jeg kan få
powerfulglenn Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Bump! Fått mye bra på PM! Fortsett sånn
powerfulglenn Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Er det noen som har Fjærbein? Trenger også evt skinn interiør
bustadmo Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Hei:) Jeg trenger noe E30 deler Men billigst mulig nesten gratis hehe Så hvis du har noe billige deler så send pm eller post det i denne tråden Trenger masse deler som jeg ikke lister opp her, så får dere bare komme med spørsmål om jeg trenger det Men husk at det skal være BILLIG Takker for alle svar og spørsmål jeg kan få Har en pappeske full av brytere, plast deler, håndtak og diverse jeg kan donere til prosjektet ditt om du dekker portoen såklart Send en PM om du er intressert.
christer1234 Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Intr i å kjøpe front,bakfanger + sideskjørtene mine? se tråden min
powerfulglenn Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Noen som skal selge noe til nesten "Gi bort Pris" ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå