brolle65 Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Prøver å få tak i armlene til min -97 cab. Vet ikke om de passer på sedan og touring men coupe og cab er vel like. Fargen er beige så det bør vel helst armlene være også. Hvis noen har liggende eller vet noen som har tar jeg mot tips med takk
m tech Andreas Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Hva er forskjell på Cab og coupe da? tak=?
AlXz Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Cab gulvet/tunellen som midtkonsollen ligger over er høyere enn sedan og coupe, dermed må feste/braketten til cab armlenet være kortere. Har sort fra cab.
m tech Andreas Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Ikke for å lage spørsmål rom. Men har skaffet meg en armlene+midtkonsoll fra coupe denne vil passe ? Bare denne blir lavere eller høyere? i en cab
AlXz Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Tror den vil bli for høy om det passer.. Prøv og ta et bilde til oss? =)
m tech Andreas Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Skal gjøre det når skruene kommer. Har ikke skruer:S Fra coupe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå