Gå til innhold

FK Automotive

Pål B
 Share

Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaringer med å handle fra fk-automotive.de?

Ser ut til at det kan være mye å spare på å bestille derfra, men mener å ha lest ett sted at de ikke leverer til privatkunder i Norge..

I nettbutikken oppgir de fraktpriser til Norge, men ved forsøk på bestilling til min adresse oppgir de "kostnadsfri forsendelse"..

Noen som har forsøkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet en del fra FK i Tyskland, men aldri som privatperson.

Har du regnet ut hvor mye du sparer kontra å handle i Norge.

Da mener jeg inkl. moms og fortollingsgebyrer siden du 99,9% sikkert må betale dette også.

Om du sender meg en PM skal jeg gi deg et tilbud på det du er ute etter så kan du regne litt på hvor mye du sparer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte en stund å handle meg FK direkte fra tyskland, men fant vel ut til slutt at det ikke var verdt det. Er ikke mye å spare, samt at om man mot formodning skulle få problemer med produktet er det absolutt kjekt å ha en "lokal" forhandler. Er tross alt ganske dyre deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Så at FK kjører drøyt 30% rabatt på senkesettene, og at det dermed ville blitt noen tusenlapper å spare inkludert frakt, mva og fortolling kontra prisene til f.eks. Koed. Men har også fått med meg at FK for tiden har noe problemer med leveringstider og kundeservice "grunnet systemomlegging", så det kan fort bli mer bryderi enn det er verdt.. Ser også som dere sier fordelen av å ha en norsk forhandler å forholde seg til:)

Remi; Har sendt deg en PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det har så mye og si om handler fra norge eller ikke med tanke på reklamasjon.

Kjøpte fk coilovers av Remi berg her over og oppdaget at den ene koni demper vær gåen før jeg fikk satt den på bilen. Kontaktet han for og få en ny, men fikk beskjed at den skulle være slik. (justerbar demper som ikke reagerer når man justerer, og har suselyd når man trykker den ihop). Så jeg har ikke noen god erfaring med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...