sniksnaks Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Hei Har akkurat byttet støtdemper på min kjære e34, og har kommet over et kjedelig problem. Mutteren som skal på kasterstaget går rundt når jeg prøver å stramme til, regner med at kula ska presses ned i et kon. Er det noen som har råd på hvordan dette kan gjøres enkelst mulig? Det er ganske så trangt og vanskelig å komme til. Takk på forhånd for alle svar, Gary
S.Hafsmo Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 får du ut konen igjen for å gjøre den ren og presse den på plass? muttertrekker kan og hjelpe for å få trekt den nedpå. evt. en liten kakk på toppen får å få konen til å knipe.
Forbiss Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Viss den koniske delen skal oppover med muttra på oversida så kan du sette jekken på kula for å presse den fast.
S.Hafsmo Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Går de ikke nedover da? nå ble jeg brått usikker.
Forbiss Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Husker ikkje. Men det var bare viss de gjør det.
KKise Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Går de ikke nedover da? nå ble jeg brått usikker. Den går nedover jo, og mutteren skal på undersida Lite kakk med hammeren og muttertrekker bør gjøre susen.
sniksnaks Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 Fikset biffen med en rørtang og rå kraft. Takk for alle forslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå