Gå til innhold

Lister (Shadowline) E39

tiiim
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en ganske kjip E39 Touring, 1999 mod. som vikrleig trenger noen små ansiktsløftinger.

Det jeg da først og fremst vil fikse på er listene/stolpene rundt vinduene.

Idag er disse i chrome.

Det jeg da ønsker er å få tak i disse i sort, helst blank sort.

Vet at dette finnes da M5-en hadde dette, men hvor skaffer jeg det til en normalpris?

Det trenger ikke være originalt, sålenge det har samme passform såklart.

I tillegg ønsker jeg å lakkere dørlistene i bilens farge.

Her har jeg da også såklart lister i chrome og sort. Må jeg da bytte til shaddowline?

Er disse ruglete eller glatte (klare for lakkering), evt. noen som vet hvor man får tak i slike lister som kan lakkeres?!?!?

Takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har en ganske kjip E39 Touring, 1999 mod. som vikrleig trenger noen små ansiktsløftinger.

Det jeg da først og fremst vil fikse på er listene/stolpene rundt vinduene.

Idag er disse i chrome.

Det jeg da ønsker er å få tak i disse i sort, helst blank sort.

Vet at dette finnes da M5-en hadde dette, men hvor skaffer jeg det til en normalpris?

Det trenger ikke være originalt, sålenge det har samme passform såklart.

I tillegg ønsker jeg å lakkere dørlistene i bilens farge.

Her har jeg da også såklart lister i chrome og sort. Må jeg da bytte til shaddowline?

Er disse ruglete eller glatte (klare for lakkering), evt. noen som vet hvor man får tak i slike lister som kan lakkeres?!?!?

Takker for all hjelp :)

vis du ser i projekt tråden min ser du et alternativ til shadowline det er billig og rimelig enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, folie! Smart!

Hvordan er dette å legge på egentlig?? et rent helvete? tåler det norsk vinter inkl iskrape etc?

Bilen skal inn til lakkering også når alle deler ankommer! Det jeg lurer på da er om det kanskje er mulig å lakkere chromelistene? Eller vil lakken sitte dårlig?!

Takker for alle innspill og svar.

Dere er mine hverdagshelter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, folie! Smart!

Hvordan er dette å legge på egentlig?? et rent helvete? tåler det norsk vinter inkl iskrape etc?

Bilen skal inn til lakkering også når alle deler ankommer! Det jeg lurer på da er om det kanskje er mulig å lakkere chromelistene? Eller vil lakken sitte dårlig?!

Takker for alle innspill og svar.

Dere er mine hverdagshelter ;)

Helt ok og legge på greit og bestille to ruller så du har litt og prøve på ,men ta tiden til hjelp så er mye gjort :)

har ikke hatt dette gjennom en vinter enda men virker veldig bra. men røff bruk av is skrape tror jeg verken lakk eller folie tåler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...