laas Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Selger ett komplett e36 325 understell. (untatt tannstang) Følger med nye håndbrekk sko bak, og ett 60\40 senkesett (har ikke papirene på det) pluss en ekstra drivaksling. Følger også med en m50b25 motor, med lednings nett,radiator, instrument panel, hjerne og lmm. men uten eksos manifold. Motoren ble tatt ut av bilen da den begynte og gå veldig ujevnt (Har ikke prøvd å finne ut hva dette var da jeg hadde en s50b32 motor stående som skulle inn i bilen uansett) Understellet sitter på ett tomt engelsk m3 karoseri, med noen momo 18" felger. Alt(felger,motor,understell osv) selges komplett for 3700,- til første som kommer og henter det. Selges KUN komplett.. Alt står i hamar området Kan nås på mail : Og mobil :, kan være noe treg å nå på sms så ring om det haster. legger ved bilde av felgene som sitter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laas Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 har du lmm og hjerne enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 solgt ? hvis ikke er jeg intressert hvis du kan fortelle meg litt nærmere angående denne ujevnheten den begynte å avgi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laas Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 Alt er solgt, viste seg kun å være 2 gående coil'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå