eirwave Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Har en 1990 mod 525i 24v, sedan med manuell gir. Bilen har kun kjørt 212.000 per dags dato og er tidligere eid av voksen mann. Er helt orginal, bortsett fra nye front lykter. Panser er nylakkert pga steinsprut. Er såklart litt rust på de vanlige plassene, men ingen alvorlig. Kanalene er hele og pene. Elektriske vinduer framme, grått stoff interiør. Bilen er i teknisk god stand og er EU godkjent til slutten av 2012. Selges pga overgang til stasjonsvogn. Dette er en god bil som jeg kommer til å savne. Går godt! Lufter intersessen her da før jeg evt legger den ut på Finn.no. Kunne tenkt meg 30k for den. Bilen står i Stavanger. Bilder blir lagt ut så fort jeg får vasket den og tatt noen bilder Kan nås på tlf 916 58 177 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Finn annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28024320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå