Gå til innhold

BIlstereo til van. 5000kr

Anbefalte innlegg

Dette er hva jeg har hjemme å ikke har noe problem med å bruke til russebilen, bryr meg ikke om noe blir ødelagt. 1 par fence audio 6x9 1par boss 6x9 1par 6.5 fra pioneer. er ikke sikre på hva Rms osv desse gjikk på, men har 1 4 kanals forsterker og en 2 kanals, så dette går vel? har også 2 12" på 600rms og 2 10" fra fence audio som jeg ikke tror duger til noe.

men hva burde vi gjøre? vi har 5000 disponibelt å bruke. Burde vi bare kjøre x2 12" eller 1 15" og forsterker å bruke min høgtalere? siden bilen er ganske stor ( Chevrolette beuville ) trenger vi vel mye lyd? vil ha mye bass, men vil også høre musikken. Tips til stereo pakker osv er veldig velkommen. har 2 12" kasser og 1 10" kasse disponibelt. ( vet ikke volum )

Takker for all hjelp jeg kan få

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skriver hva jeg har hjemme. alså ikke i bilen. skreiv vel kansje litt invikla :P men openge er vel. Hva burde jeg kjøre? kjøpe 2x subb med forsterker til 5000 og så ta i bruk det jeg har hjemme, eller burde vi kjøpe komplett sett så alt blir av samme merke å satt sammen av folk som har peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lyst til å spare penger, så er det jo bare å bruke det du har hjemme.

Med 5000kr så tror jeg ikke akkurat at dere kommer noe særlig lenger. Fult anlegg koster litt mer enn 5000kr, bare koblingsmateriell spiser jo en del av budsjettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koble opp høytalerne på de forsterkerne du har så kjøper du forsterker til basskassene. du greier sansynligvis ikke å drive subbene til å spille høyt nok med de forsterkerne du har.

ser du på bilstereoforumet.no så kansje dere får rabbat mot å ha reklame på russebilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...